Uniwersytet Szczeciński


Uniwersytet Szczeciński - Studia podyplomowe: Marketing narracyjny w kulturze współczesnej


Marketing narracyjny to zbiór strategii budowania spójnej i efektownej opowieści o marce, miejscu, wydarzeniu, idei, przedsięwzięciu, a także skuteczne narzędzie interaktywnych działań w nowych mediach.

Jeśli pracujesz lub planujesz pracę w zakresie promocji, komunikacji społecznej, perswazji medialnej, to marketing narracyjny stanowi podstawę twoich kwalifikacji zawodowych.

Studia składają się z cyklu zajęć interdyscyplinarnych, w ramach którego pisarze, dziennikarze, a także badacze i badaczki kultury nie tylko przekazują swoją wiedzę, ale przede wszystkim kształcą podstawowe umiejętności komunikacyjne, umożliwiające kreatywne i świadome (krytyczne, opiniotwórcze) uczestnictwo we współczesnych praktykach komunikowania publicznego.

Celem studiów jest zapoznanie słuchaczy z najnowszymi strategiami narracyjno-marketingowymi współczesnych tekstów kultury i przekazów medialnych oraz kształcenie umiejętności tworzenia atrakcyjnych, dostosowanych do sytuacji komunikacyjnych wypowiedzi, niezbędnych w różnych sferach działalności kulturalnej, artystycznej i medialnej.

Więcej informacji znajdziesz TUTAJ.

02.02.2015

Przeczytaj inne newsy z działu KARIERA


Autor:
Treść komentarza:

Wybierz obrazek na którym narysowany jest dom:





W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. OK, rozumiem