Kierunki studiów medycznych - Poznań

BIOTECHNOLOGIA MEDYCZNA. Inżynieria genetyczna, medycyna molekularna i wiele innych tematów

Na kierunku biotechnologia medyczna w Poznaniu zdobędziesz wszechstronną wiedzę z zakresu biologii doświadczalnej, genetyki, inżynierii genetycznej, komórkowej i tkankowej, medycyny molekularnej czy bioinformatyki. Nauczysz się właściwie prowadzić badania naukowe, wdrażać innowacyjne produkty lecznicze i biomedyczne, opracowywać i optymalizować procesy biotechnologiczne oraz obsługiwać najwyższej klasy specjalistyczny sprzęt badawczy.

Absolwenci, wkraczając na rynek pracy, znajdują zatrudnienie w jednostkach naukowo-badawczych, przemyśle farmaceutycznym i firmach biotechnologicznych, zarówno w kraju, jak i za granicą. Podejmują także pracę w laboratoriach badawczych zajmujących się zaawansowanymi metodami z pogranicza medycyny i biologii eksperymentalnej.

Gdzie studiować kierunek biotechnologia medyczna w Poznaniu?

Ten kierunek studiów proponuje:

Jeśli chcesz podjąć studia w Poznaniu mogą Cię również zainteresować informacje w działach:
Jeśli chcesz poznać propozycje kierunków w Polsce z wybranego przez ciebie obszaru zobacz także informacje w działach:

Możesz również skorzystać z informacji uczelni