Kierunki studiów

studia humanistyczne › KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA

KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA

KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA

Studia na kierunku komunikacja wizerunkowa to przykład nowatorskiego podejścia do edukacji. Bardzo duży nacisk kładziony jest na zajęcia praktyczne, takie jak zajęcia warsztatowe, kontakt z rynkiem branżowym, a także na zdobywanie szerokiej wiedzy praktycznej. Program został przygotowany w celu kształcenia specjalistów dla szybko rozwijającego się sektora creative industries oraz dla firm, które doceniają konieczność zarządzania wizerunkiem.

Organizacja studiów

Komunikację wizerunkową można studiować na Uniwersytecie Wrocławskim, w trybie stacjonarnym (dziennym) i niestacjonarnym (zaocznym), w systemie studiów I (licencjat) oraz II (magisterskie) stopnia.

Przykładowy plan studiów znajdziesz tutaj.

Kierunek specjalności

Oto przykładowe specjalności jakie mogą wybrać studenci na tym kierunku:

  • reklama,
  • branding,
  • public relations.

Profil absolwenta

Absolwent kierunku jest przygotowany do podjęcia pracy w charakterze specjalisty do zarządzania komunikacją wizerunkową, a także wszędzie tam, gdzie liczy się kreatywność, np. w agencjach PR, reklamowych, brandingowych, marketingowych, a także w domach mediowych i agencjach badania rynku.


Poznaj inne KIERUNKI STUDIÓW i specjalności! ►

Uczelnie, na których możesz studiować ten kierunek:



Komentarze
Autor:
Treść komentarza:

Wybierz obrazek na którym narysowany jest dom:



W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES.

OK, rozumiem