Kierunki studiów

studia filologiczne › LINGWISTYKA PRAKTYCZNA I COPYWRITING

LINGWISTYKA PRAKTYCZNA I COPYWRITING

LINGWISTYKA PRAKTYCZNA I COPYWRITING

Lingwistyka praktyczna i copywriting to propozycja dla osób, które chcą zdobyć wiedzę i umiejętności niezbędne do sprawnego poruszania się w systemach komunikacji medialnej (w wymiarze interpersonalnym i publicznym), uwzględniającej specyfikę współczesnego społeczeństwa, rodzimej kultury oraz środowiska nowych mediów. Lingwistyka praktyczna i copywriting to pierwszy na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu kierunek praktyczny. Oznacza to, że od pozostałych kierunków odróżniają go: liczba godzin praktyk zawodowych oraz prowadzący, wśród których – obok kadry akademickiej – znajdują się także praktycy z m.in. z branży reklamowej i turystycznej, szkoleniowcy i biznesmeni, osoby pracujące w instytucjach kultury, mediach i administracji lokalnej. Praktyczny profil kształcenia lingwistyki praktycznej i copywritingu łączy treści z zakresu językoznawstwa, literaturoznawstwa i nowych mediów z cenną wiedzą na temat podstawowych zasad działania marketingu oraz funkcjonowania otoczenia finansowo-prawnego instytucji kultury, mediów i reklamy.

Uczelnie, na których możesz studiować ten kierunek:



Komentarze
Autor:
Treść komentarza:

Wybierz obrazek na którym narysowany jest dom:



W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES.

OK, rozumiem