Zawody


Specjalista ds. marketingu sieciowego

Marketing sieciowy polega na budowaniu sieci sprzedaży. Tradycyjne kanały dystrybucji zawierają mnóstwo pośredników, za których płaci konsument, natomiast wykorzystując marketing sieciowy (bezpośredni, wielopoziomowy) można sprzedawać dany produkt bezpośrednio konsumentowi.

Rozwój technologii stwarza specjaliście ds. marketingu sieciowego duże możliwości kontrolowania sprzedaży na poszczególnych jej poziomach, które tworzą poszczególni sprzedawcy.

Komentarze
Autor:
Treść komentarza:

Wybierz obrazek na którym narysowany jest dom:



W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. OK, rozumiem